4 Aralık 2017 Pazartesi

Kayseri' den Sofralarınıza :)

Herkese merhaba,

Sizlere her zaman güvendiğim ve kalitesinden emin olduğum lezzetleri tavsiye diyorum. Mantıya hiç bir zaman hayır diyemeyen bendeniz geçtiğimiz günlerde internet üzerinde gezinirken Kayserili Gurme firmasına rastladım. Hemen sitelerini incelemeye başladım. Kayserili Gurme, 2009 yılında Kayseri' de kurulmuş bir aile şirketi. Yöresel Kayseri lezzetlerini geleneksel yöntemlerle aslına uygun bir şekilde üretiyorlar. Tüm bu lezzetli ürünleri üretirken hijyen ve kaliteyi ön planda tutarak, fabrikasyondan uzak ev yapımı tadında taze ve lezzetli ürünler hazırlıyorlar.

Ben kendim için KAYSERİ MANTISI ve EV KESME ERİŞTE siparişi verdim. Siparişlerim çok özenli bir şekilde paketlenerek evime kadar ulaştı. Sıra geldi lezzet testine. İlk önce KAYSERİ MANTISI nı denedim. Hani derler ya bir kaşığa 40 adet sığan cinsten minik minik özenle hazırlanmış. Bugüne kadar yediğim en lezzetli mantı diyebilirim. Kızım bir mantı canavarıdır. Onun damak tadına da çok güvenirim. Anne bayıldım bundan sonra hep buradan alalım diye tutturdu :) Eşim deseniz ona keza. EV KESME ERİŞTE ise tam annelerimizin yaptuğı gibi inanılmaz lezzetli. Yani dedğim gibi sizlere şiddetle tavsiye diyorum. Kendilerine internet sitesi üzerinden ulaşabilir ve siparişlerinizi verebilirsiniz.

Satışta olan ürünlerden; Kayseri Mantısı, Ev Kesme Un Çorbası, Tepsi Mantısı, Katmer, Sucuk ve Halka var. Bunlardan da en kısa zaman da sipariş vereceğim. Eminim hepsi birbirinden lezzetlidir.


KAYSERİLİ GURME bir tık uzağınızda...:))

Teşekkürler Kayserili Gurme bizlere böyle lezzetler sunduğunuz için :)























2 yorum:

  1. Bayılırım mantıya... şımarıp vermeye gidiyorum ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Mutlaka verin sipsrişinizi. Emin olun bayılacaksınız.
    Şimdiden afiyetler olsun.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...