6 Aralık 2017 Çarşamba

Duvarlarınızı Bir Sanat Eserine Dönüştürebilirsiniz :))

Merhabalar canlarım,



Bugün sizlere farklı bir konu ile merhaba demek istedim. Hiç bugüne kadar sizlere dekorasyon merakımdan bahsetmemiştim. Kendimi bildim bileli sıklıkla dekorasyon dergileri alırım. Yenilikleri elimden geldiğince evimde uygulamaya çalışırım. Evimin bir duvarı için kullanmak üzere internette duvar kağıdı bakarken Pixers sitesine rastladım. 

Son dönemlerde salon duvarlarında boya yerine duvar kağıdı kullanımı yaygınlaşmaya başladı. Evlerde kullanımının yanı sıra bir çok iç mekanda da kullanılıyor. Duvar kağıtları hem mekanı hareketlendirmek, hem de dekorasyon ile uyumu sağlamak adına en sade alanlara bile zenginlik katıyor. Cafeler, restoranlar, kuaförler, spor salonları ve ofislerde de kullanımı oldukça yaygın.

  


Pixers sitesinde öncelikle birbirinden şık ve güzel duvar kağıtlarına bayıldım. Sadece duvar kağıdı yok tabii ki. Her alanda rahatlıkla kullanabileceğiniz çıkartmalar da var. Sınırsız sayıda resim,  milyonlarca desen zevk ve beğeninize uygun sınırsız seçenek var. 

Tüm bu değişikliklikleri düşünürken Damla, benim odam için de bir şeyler alalım anne deyince hemen Pixers Çıkartmalarını incelemeye başladık. Çocuk odası olduğu için hassas oluyor insan. Ama Pixers Çıkartmaların sağlığa uygun ve çevre dostu olması beni çok mutlu etti. Çıkartmalar Pixerstick teknolojisi ile üretilmiş. Rahatlıkla silinip temizlenebiliyor. Dayanıklı, uzun ömürlü ve kendinden yağışkanlı. En güzel tarafıda yer değiştirip başka yerlere de kolayca yapıştırabiliyorsunuz. 








Bu harika çıkartmalarda seçenek oldukça fazla. Buzdolabı, kapı, pencere, dolap ve masa gibi. Evinizde yapacağınız ufak değişiklikler ile harikalar yaratabilir, değişik bir tarz ve ahenk katabilirsiniz.

Biz duvar kağıdı diye başlayıp bir çok şey beğendik. Verilsin siparişler....:)))



























Gelin bu birbirinden güzel duvar kağıtlarıyla neler yapabileceğimize bir göz atalım :)














2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...