19 Ekim 2016 Çarşamba

VISSMATE İle Artık Temizlik Yapmak Çok Kolay :)

Merhabalar,

Geçtiğimiz günlerde VISSMATE tarafından yeni geliştirdikleri ürünlerden oluşan bir hediye paketi ulaştı elime. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Benim temizlik konusundaki hassasiyetimi herkes bilir. Yeni geliştirilen bu ürünlerden en çok ben silikonlu temizleyiciyi merak ettim. Her yüzeyde kullanılabilir olması ilgimi çekti. Şimdi biraz sizlere ürünlerle ilgili deneyimlerimden bahsedeyim.










Silikonlu Temizleyici,
Banyoda musluk, lavabo ve duşa kabinde kireç lekelerine karşı oldukça başarılı. İçinde bulunan silikon sayesinde cam ve aynalarda buğulanmayı önlüyor. Vissmate silikonlu temizleyicinin PH' ı nötr olduğundan mobilya ve ahşap yüzeylerde de rahatlıkla kullanabilirsiniz. Yine içeriğinde bulunan silikon sayesinde tozu iterek mobilyalarınızdaki tozlanmayı geciktiriyor. Hele o mis kokusu evi çiçek bahçesine çeviriyor.








Sıvı Arap Sabunu,
Ben evin genel temizliğimde sıvı arap sabunu kullanırım. Vissmate sıvı arap sabunu gerçekten bildiğimiz arap sabunu kokusu ile beni büyüledi. Eskiden annelerimiz krem arap sabunu kullanırdı ve ev mis gibi kokardı ya Vissmate sıvı arap sabunuda aynen öyle. Missss missss :) Mutfakta, yer ve yüzey temizliğinde, halı ve koltuk temizliğinde, pencere temizliğinde, banyo ve hatta çamaşırlarınızda bile gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.






Hijyenik Yüzey Temizleyici,
Mis gibi kalıcı parfümü ile evinizin her köşesinde hijyen. Çok amaçlı genel kullanımı sayesinde mutfak, banyo ve tüm yüzeylerde gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Evim çiçek tazeliği ile mis gibi kokarken pırıl pırıl ve ışıldayan bir temizliğe sahip oldu. Ürünün çiçek tazeliği, lavanta rüzgarı ve dağ çiçekleri olarak 3 çeşidi mevcut. Sizlerde Vissmate ürünlerinden birini tercih edin bahar ferahlığı ve tazeliği evlerinize gelsin.


Ürünleri çok başarılı buldum. Sizler de en kısa zamanda hijyende tek hareket VISSMATE ürünleri ile tanışın...:))

Daha detaylı bilgi almak isterseniz VISSMATE' in sitesini ziyaret edebilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...