6 Eylül 2016 Salı

Kışlık Barbunya Nasıl Hazırlanır ?

Merhabalar canlarım,

Mevsim sonbahara dönünce her evde kış hazırlıkları telaşı başladı. Salçalar, turşular, soslar, derin dondurucuya konacak sebzeler v.s. Ben de aynı telaşın içimdeyim. Geçtiğimiz hafta sonu kışlık domates soslarımı ve barbunyalarımı hazırlayabildim. Yavaş yavaş tüm hazırlıklarım bitecek inşallah. Allah hepimize hazırlıklarımızı ağız tadıyla tüketmeyi nasip etsin.

Kışlık barbunyayı ben şöyle hazırlıyorum,





Barbunyaları ayıklayalım. Yıkayalım ve sularının süzülmesi için bir süzgecin içine alalım. Süzülen barbunyaları hiç bir işleme tabii tutmadan buzdolabı poşetleri ile poşetleyip derin dondurucuya kaldıralım. Kışın ister çok hafif haşlayop ( kara suyu çıkması için ) öyle pişirirsiniz yada direk çözdürmeden kullanabilirsiniz.

Şimdiden yapacak olanlara kolaylıklar diliyorum.

Sofranızın bereketi, evinizin huzuru hiç eksik olmasın.

Sevgiyle kalın :)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...