10 Temmuz 2013 Çarşamba

Renkli Patates Kavurması

Herkese merhaba,


Patatesin her halini çok seviyorum. Hele bir de böyle kahvaltı da olunca tadına doyum olmuyor. Şimdi ramazanda sahura değişik bir şeyler arıyorsanız bu tarif tam size göre.

Eğer sizde denemek isterseniz renkli patates kavurmamın tarifi şöyle,






Malzemeler :

  • 2 adet orta boy patates
  • 2 adet köy biberi
  • 1 adet kapya biber
  • 1 adet soğan
  • 4 - 5 adet parmak sosis
  • 3 çorba kaşığı zeytinyağı
  • Dört renk karabiber
  • Kimyon
  • Tuz


Yapılışı :

Patatesleri soyalım ve küp küp doğrayalım. Zeytinyağını geniş bir tavanın içine alalım. Küp küp doğradığımız patatesleri ilave edelim. Biraz kavurduktan sonra, ince ince doğradığımız biberleri ve yemeklik doğradığımız soğanları ilave edip kavurmaya devam edelim. Baharatları ve tuzu ekleyelim. En son küçük küçük doğradığımız sosisleri ilave edip bir iki defa karıştırdıktan sonra ocaktan alalım. Artık renkli patates kavurmamız servise hazır....

Afiyetler Olsun....







43 yorum:

  1. gerçekten hem pratik hem de lezzetli bir tarif ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler... Gerçekten hem pratik hem lezzetli...:)
      Sevgiler,

      Sil
  2. Eline sağlık:) Kızartma yememem lazım ama bayılırım :)Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgün Hanımcım...Bu kızartma gibi değil ama çok az yağla yapılıyor...
      Sevgiler,

      Sil
  3. cok guzel kesın deneyecğım elıne sağlık seldacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyin Selma Hanımcım...Tavsiye ederim...:)
      Sevgiler,

      Sil
    2. bugn yayınladım yapıp tekrar elıne sağlık selda

      Sil
  4. Teşekkürler bu güzel tarif için elinize sağlık çok lezzetli görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tuğbacım...Beğenmene sevindim....Sevgilerimle,

      Sil
  5. ellerinize saglik nefis bir goruntu :)
    hayirli ramaszanlar !
    bende sizi izlemeye aliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin aramıza Edacım...Beğendiğine sevindim. Sana da hayırlı ramazanlar canım...
      Sevgilerimle,

      Sil
  6. çok nefis olmuş ben sarımsaklı yoğurt döker bana bana yerdim şimdi eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler...Öyle de denemek lazım ama biz bu haliyle alıştığımız için böyle seviyoruz....:)
      Sevgilerimle,

      Sil
  7. çok güzel görünüyor :) aklımın köşesine yazdım..
    fakat aklıma takılan zeytinyağı ile mi kavurdunuz? yoksa sıvı yağ yerine yanlışlıkla mı yazıldı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Doğru yazdım zeytinyağı kullandım herheangi bir yanlışlık yok. Yağ oranı kızartma gibi fazla değil. Sadece kavurmak için bir miktar zeytinyağı kullanılıyor...:)
      Sevgilerimle,

      Sil
  8. Nefis olmuş canım ellerine sağlık...
    Lezzet karnavalı...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. çayın yanında patatesli lezzetlere bayılıyorum. bu da süper olur eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım süper bir lezzet mutlaka denemelisin...Sevgilerimle,

      Sil
  10. Merabalar blogumu yeni açtım kim var kim yok bakayım dedim ve blogunuzu çok beğendim bu sahura hazırlıyorum bundan çok pratik ama umarım susamayız :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım hoş geldin sefalar getirdin. İnşallah beğenirsin...Sevgilerimle,

      Sil
    2. yaptım evdekiler de çok beğendi pratik şeyler paylaşmışsınız tam benlik takipteyim sizi de bloguma beklerim :) http://bitteraskina.blogspot.com/

      Sil
    3. Afiyet şeker olsun canım. Beğenmenize çok sevindim.... Tabi gelirim canım. Sevgilerimle,

      Sil
  11. ELLERİNİZE SAĞLIK GÜZEL BİR TARİF BLOGUNUZ SÜPER BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkürler canım....Sevgilerimle,

      Sil
  12. Günaydın Sevgili Selda
    bu tarifin bir benzerini seneler önce yemiştim. Çok güzel oluyor, seninde ellerine sağlık olsun, sevgilerimle, hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hoş geldiniz bloğuma. Denemenizi tavsiye ederim...Sevgilerimle,

      Sil
  13. Ellerine sağlık,Seldacım.Tam bir renk ve lezzet cümbüşü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ihlamurcum...Beğenmene çok sevindim...Sevgilerimle,

      Sil
  14. Benim gibi et yemeyenler için nefis bir tarif olmuş.
    Çok da lezzeti görünüyor :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Gerçekten nefis, denemeni isterim...Sevgilerimle,

      Sil
  15. Ellerinize sağlık , Hayırlı Ramazanlar, ben de sizin bloğunuzu çok beğendim, takipteyim ,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Bloğuma hoş geldin sefalar getirdin. Sevgilerimle,

      Sil
  16. Renkleri harika :) Denemeli tez vakitte, teşekkürler bu güzel tarif için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin canım eminim çok beğeneceksinnnn....Sevgilerimle,

      Sil
  17. Eline sağlık. Oldukça renkli görünüyor gerçekten. :)) Sevgiler canım.. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yağmurcum. Hem rengarenk hem de çok lezzetli bir tarif.....Sevgilerimi yolluyorum ben de sana.....:))))

      Sil
  18. yaz için hafif ve lezzetli bir tarif..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Harikaaa görünüyor sanatsal bir yapıt gibi geldi gözüme oruçluyken dahada bir güzel geliyor yemekler:)) ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin için çok teşekkürler canım....Sevgilerimle,

      Sil
  20. Gerçekten rengarenk,nefis görünüyor.
    Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...