18 Haziran 2013 Salı

İlk Röportajım...

Uzun bir aradan sonra merhaba,


Geçtiğimiz günlerde aldığım bir mail ile çok mutlu oldum. Bloğum Dergisi bir yarışma düzenledi. Bu yarışmaya bloğumu hobi kategorisinde yarışmak üzere dahil ettiler. Sizlerin sayesinde yapılan oylama işlemi sonucunda bloğum, 1. Bloğum Dergisi Yılın Blogları Hobi kategorisi üçüncüsü oldu...

Dereceye girmem nedeniyle benimle röportaj talebinde bulundular. İnanılmaz mutlu oldum, hem de çok heyecanlandım çünkü bu benim ilk röportajım...:)

Bloğum Dergisi' ne verdiğim röportajımı büyük bir gururla sizlerle paylaşmak istedim....Ve işte ilk röportajım....









1.   Bize kendinizden bahsedermisiniz ? 

      Ben, evli ve bir kız çocuğu annesiyim. Anadolu Üniversitesi - İktisat mezunuyum, özel bir şirkette Kalite Yönetim Temsilcisi olarak çalışıyorum. Tipik yengeç burcu ve mutfak aşığı bir kadınım…



2.   Blog yazmaya nasıl karar verdiniz ?

      Blog yazmaya karar vermem sancılı bir süreçti. Nasıl olur, yapabilir miyim, sürdürebilir miyim diye çok düşündüm. Ama nihayetinde bloğu açtım ve attığım bu adımdan her geçen gün mutluluk duyuyorum.



3.   Bloğunuzda birbirinden farklı tatlarda çeşitli tarifler görüyoruz. Bu kadar çok tarifi biriktirmek ve denemek sizin hayatınıza nasıl etki ediyor ?

      Ben mutfak ve yemek tarifleri konusunda araştırmacı bir kişiliğe sahibim. Evet bloğumda çok farklı ve değişik tarifler var. Bloğumdaki tariflerin bir kısmı uzun yıllardır biriktirdiğim kara kaplı defter tarifleri, bir kısmı da güncel tarifler. Tarifleri biriktirmek zor,  denemek ve lezzetli tarifler elde etmek ise işin en keyifli yanı. Her geçen gün kara kaplı defterime yeni yeni tarifler ekliyorum. Bu da beni inanılmaz mutlu ediyor.



4.   Yemek yapmak çoğu zaman bir zorunluluk gibi görünse de sizin için bunun keyifli bir hobi olduğu aşikar. Tariflerinizi farklı insanlara sunmak ve onlardan yorum almak nasıl bir his ? 

     Yemek yapmak bir çok kadının zorunlu olarak yaptığı işlerden biridir. Ben bu işi inanılmaz bir zevkle yapıyorum. Mutfak benim terapi merkezim. Yeni tarifler denemek, değişik sunumlar hazırlamak inanılmaz keyif veriyor bana. Bir de tariflerim okuyucularım tarafından beğenilip de  güzel yorumları peşi sıra gelince keyfim ikiye katlanıyor.



5.   Bloğum Dergisi Yılın Blogları ödülleri kapsamında dereceye girdiniz. Bu derecenin size ve bloğunuza etkisi nasıl oldu ?

      Bloğum Dergisine, bu güzel yarışma için sonsuz teşekkürler…  Düzenlemiş olduğunuz yarışmada,     1. Bloğum Dergisi Yılın Blogları Hobi Kategorisi Üçüncüsü oldum. Bloğum henüz çok yeni. Emekleme aşamasındayım diyebilirim.  Sizin ve okuyucularımın desteği ile her geçen gün büyüyerek yoluma devam etmek istiyorum.



6.   Bloğunuzda bir çok farklı başlık ile her öğün için ayrı bir tarif barındırıyorsunuz. Bu çeşitliliği yaratabilmek için nasıl bir süreçten geçtiniz ?

      Bloğumda farklı kategorilerde yemek tarifleri mevcut. Bu tarifleri oluşturmak uzun yılların deneyimi ve tecrübesiyle oldu. Tariflerimi deneme yanılmalarla veya bir sohbet esnasında duyduğum bir tarifi alıp geliştirerek oluşturuyorum. Kısa bir anımdan bahsetmek istiyorum sizlere. Mucize Lezzetler Ayın Tarifi yarışmasına katılmak için tarif araştırması yaparken patronumla gerçekleştirdiğimiz bir sohbette bana Topik isimli bir Ermeni mezesinden bahsetti. Tamam dedim aradığım tarif bu. Hemen çalışmalar başladı.  Ermeni mezesi Topik, çalışmalarım sonucunda bizden bir mezeye dönüştü ve yarışmada bana birinciliği getirdi. Bloğumda her öğün için olabildiğince çeşitlilik barındırmaya çalışıyorum. Herkese hitap edebilmek adına da bu çeşitliliğin olması gerektiğini düşünüyorum.


7.   Yemek tariflerinizin yanında paylaştığınız yazılarınızda oldukça hoş. Okuyucularınızdan nasıl tepkiler alıyorsunuz ?

      Yemek tariflerimin yanında farklı paylaşımlarım da oluyor blogda. Bazen bir şiir, bazen hayata dair dipnotlar….Paylaşımım ne olursa olsun okuyucularım güzel yorumlarıyla yanımda oluyor ve beni destekliyor.








Lezzetli yemeklerin sırrı sevgi de… Yemeğinizi yaparken tüm malzemeleri ilave edin en son bir tutam sevgi serpin. Yemeğinizin her zamankinden daha lezzetli olduğunu göreceksiniz.


İlginç, yep yeni ve bir o kadar lezzetli tariflerde buluşmak dileğiyle,


Selda’ nın Mutfak Defteri…


Bloğum Dergisi’ ne de bu fırsatı bana verdiği için teşekkür ediyorum. Çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum…



Sevgiyle kalın…







40 yorum:

  1. Sevgili Selda Hanım 3. olan 1. de olur inşallah.Allah mutluluğunu daim etsin inşallah.Bloğuma uğramışsın çok mutlu oldum.Tariflerinden mutlaka deneyeceğim.Başarılar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Nuran Hanımcım,
      Bloğuma hoş geldiniz sefalar getirdiniz. Güzel dilekleriniz için sonsuz teşekkürler, çok naziksiniz. Yeni ve lezzetli paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Kocaman sevgiler....

      Sil
  2. Başarılarınızın devamını diliyorum. Bence derecenin önemi yoktur önemli olan başarmış olmaktır.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ablacım,
    Hayırlısı olsun. Röportajın çok keyifli olmuş :))
    Emeklerine sağlık. Daha nice başarılara imza atmanı diliyorum...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım benim,
      Beğenmene sevindim. Güzel dileklerin için de çok teşekkür ederim. Öptüm seni...:)
      Sevgilerimle,

      Sil
  4. senin adına çok sevindim canım tebrikler..

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim, daha nice güzel ödüllerin olsun inşallah, benim mütevazi bloguma uğramış olman da ayrıca sevindirdi beni, çok çok kocaman tebrik ve öpücükler gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım,
      Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Ne demek arkadaşım her zaman uğrarım. Ben de öpüyorum canım seni. Sevgilerimi gönderiyorummmm....:)

      Sil
  6. merhabaaa ben geldimmmm :) iadei ziyarete,öncelikle tebrik ederim ben de sizi izlemeye alıyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım,
      Bloğuma hoş geldin sefalar getirdin. Çok teşekkür ederim. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle...Sevgilerimle...:)

      Sil
  7. Tebrik ederim canım Rabbim başarının devamını getirsin.Röportajında çok güzel .

    ÇEKİLİŞİM VAR SENİ VE HERKESİ BEKLERİM.

    http://semadanlezzetler.blogspot.com/2013/06/semadan-lezzetlerden-buyuk-cekilis_16.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Semacım,
      Güzel dileklerin için çok teşekkürler. Çekilişini de en kısa zamanda katılıcam....Sevgilerimle,

      Sil
  8. Yakışmış valla,tebrikler:))

    YanıtlaSil
  9. Güzel yorumunuz için teşekkürler davetinize hemen geldim bundan sonra takipteyim tebrik ederim daha nice röportajlarınız olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım,
      Bloğuma hoş geldin sefalar getirdin. Güzel sözleriniz için çok teşekkürler....Sevgilerimle....:)

      Sil
  10. Merhaba sevgili selda tebrikler.Blog camiasında snein gibi güzel yüreklere ihtiyaç var.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım,
      Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canım. Sevgilerimle...:)

      Sil
  11. tebrik ediyorum canım... başarılarla dolu bol yayınlar diliyorum
    sevgiyle kucaklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Fatma Hanım,
      Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Ben de size sevgilerimi yolluyorum...:)

      Sil
  12. Merhabalar selda hanim:-)tebrik ederim sizi, insallah devami gelir, sevgiler:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım,
      Teşekkür ederim canım çok sağol...Sevgilerimle...:))

      Sil
  13. Tebrik ederim
    Çok da Keyifli bir röportaj olsun
    Başarılarınızın devamı artarak gelsin:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Ayy maşallah canım yaa.Çok sevindim.İnşallah birinci olacağin günler de gelir.Bu maharet bu beceriler varken.
    Tebrikler.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MErhaba Şulecim,
      Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Kocaman sevgilerimle...:)

      Sil
  15. merhaba Selda hanım bloğumu beğenip izleyici olmanız beni çok mutlu etti .sizin bloğunuz da çok keyifli. Merakla yeni yayınlarınızı bekliyor olacağım .Sevgiyle kalın tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. merhaba Selda Hanım Bloğumu beğenip izleyicim olmanız beni çok mutlu etti.Ben de sizin yayınlarınızı merakla bekliyorum sevgilerle. tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım,
      Bloğuma hoş geldin sefalar getirdin. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle,

      Sil
  17. Tebrik ederim canım.Misafirinim artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Makyaj Kelebeğim,
      Bloğuma hoş geldin sefalar getirdin. Çok teşekkür ederim canım....Sevgilerimle,

      Sil
  18. sizi gonulden tebrik ediyorum Selda'cim basarilarinizin devamini temmenni ettikten sonra blogunuza uye olmak istedigimi ve bir turlu kendimi kabul ettiremedigimi bildirmek istiyorum:))) saka bir yana gerçekten blogunuza uye olamadim bir turlu seldacim yaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım,
      Güzel dileklerin için çok teşekkürler. Nasıl üye olamadın üzüldüm ama şimdi...Bu siteye katılın kısmından üye olunabiliyor ama google, yahoo' dan mail hesabının olması lazım. Bu arada artık bloglovinden de üye olabilirsin canım benim...Sevgilerimle,

      Sil
  19. Tebrik ediyorum Selda hanım güzel bir ödül olmuş. Bloğumu ziyaret ettiğiniz için de ayrıca teşekkür ederim. Güzel tariflerinizden en kısa sürede deneyeceğim :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım,
      Sen de benim bloğuma hoş geldin sefalar getirdin. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle,

      Sil
  20. tebrikler,başarılarınız daim olsun...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...