16 Şubat 2013 Cumartesi

Kabak Rulo

Herkese merhaba,

Ben meze tutkunuyum. Her tarifi yapmaya çalışırım. Sevdiklerimle değişik tarifleri tatmak en büyük zevkim. Bu rulo tarifini daha önce de yapmıştım. Ama fotoğraflayamamıştım. Bu sefer aman bitmeden fotoğraflarını çekeyim dedim. Kabak ile her şey yapılabiliyor ama bu bambaşka. Kabaktan bu kadar lezzetli bir şey çıkacağına inanamazdım. Biz bunlara bayıldık. Umarım siz de denersiniz ve bu eşsiz lezzetle tanışırsınız.

Ve gelelim artık tarifimize,






Malzemeler :

  • 2 adet kabak
  • 3 - 4 çorba kaşığı kese yoğurdu
  • 2 çorba kaşığı labne peyniri
  • 1 çorba kaşığı mayonez
  • 1 diş sarımsak
  • Tuz
  • Kürdan

Yapılışı :

Kabaklarımızı yıkayalım. Baş ve alt kısmını alalım. İnce şeritler halinde dilimleyelim. Tost makinasında arkalı önlü pişirelim. Diğer tarafta kese yoğurdunu, labne peynirini, mayonezi, rendelediğimiz sarımsakları ve tuzu ilave edip karıştıralım. Kabakların içine biraz yoğurt karışımından koyup sarma yapar gibi saralım ve açılmasını önlemek için kürdanla tutturalım. Maydanoz veya dereotuyla süsleyip servis edelim.

Afiyet Olsun...  

Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın....:) 

2 yorum:

  1. seldacım sunum harika olmuş bunu deneyeceğim.senide sayfamda görmek isterim sevgiler
    http://meltemakgul.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meltemcim,
      Aramıza hoş geldin canım. Bence de denemelisin müthiş bir tat. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle,

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...