16 Ocak 2013 Çarşamba

Atıştırmalık Zeytin


Herkese merhaba,

Bu atıştırmalığı,  NTV ' de Mucize Lezzetler' de Refika yaptı.  Refika' nın her tarifine bayılıyorum.  Ben denemeden olur mu dedim ve pazar kahvaltısına hazırladım. Eşim ve ben çok beğendik. Değişik bir lezzet. Yapımı da fazla zaman almıyor. Bence siz de deneyin, sevdiklerinizle paylaşın.

Evet geçelim tarifimize,









Malzemeler :

  • 4 adet közlenmiş kapya biber
  • 200 gr yeşil kırma zeytin
  • Limon kabuğu rendesi
  • 1 çorba kaşığı kişniş
  • 4 çorba kaşığı zeytinyağı
  • 2 adet kuru acı biber
  • 1 adet limon
  • Tuz

Yapılışı :

Ronodoya közlenmiş biberleri, kişnişi, kuru acı biberleri alıp çekelim. Üzerine zeytinyağını ve limon kabuğunu rendeleyip ekleyelim.  Bir servis tabağına çekirdeklerini çıkarttığımız yeşil kırma zeytinleri alalım. Hazırladığımız karşımı zeytinlerin üzerine gezdirelim. Son olarak kabuğunu kullandığımız limonu sıkalım. Atıştırmalık zeytinimiz artık servise hazır...

Afiyet Olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...